Paula Čurkste/LETA

Arī Rīgas pilsētas tiesa ir ierosinājusi lietu par mazumtirdzniecības tīkla “Lidl Latvija” īstenoto maldinošo cenu komunikācijas reklāmas kampaņu “Skaidrs, ka nopirku lētāko”. Lieta ierosināta, pamatojoties uz “Maxima Latvija” prasību par apzinātu patērētāju maldināšanu un “Maxima” preču zīmju prettiesisku izmantošanu bez atļaujas, ziņo Liene Dupate-Ugule SIA "Maxima Latvija" Komunikācijas vadītāja.

Konkrētā “Lidl” reklāmas kampaņa tika īstenota 2025. gada jūnijā un jūlijā. Liene Dupate-Ugule SIA "Maxima Latvija" Komunikācijas vadītāja vēsta, ka tā “Lidl” apzināti radīja maldinošu iespaidu, ka “Maxima” privātās preču zīmes produkti ir dārgāki nekā līdzīgi produkti “Lidl” sortimentā, vēstot, ka faktiskā situācija bija pretēja. Kā pie...