
Inbox.lv ar gandarījumu atskatās uz veiksmīgo 2024. gadu un iezīmē nākamā gada galvenos mērķus: paplašināt darbību ārvalstīs, pilnveidot esošos produktus un attīstīt jaunus maksas pakalpojumus, vienlaikus saglabājot kvalitatīvus un drošus bezmaksas e-pakalpojumus vairāk nekā diviem miljoniem lietotāju.
“Aizvadītais gads bijis veiksmīgs, neskatoties uz globālajiem un nacionālā līmeņa izaicinājumiem. Inbox.lv saglabā līdera pozīcijas Latvijā gan kā apmeklētākā interneta vietne, gan kā visvairāk lejuplādētā mobilā aplikācija. Reklāmas ieņēmumi un uzņēmuma apgrozījums turpina augt,” aizejošo gadu rezumē Inbox.lv līdzīpašnieks Andris Griķis.
Ekspansija ārvalstīs
2025. gadā Inbox.lv plāno paplašināt darbību ārpus Latvijas. Jau šobrīd uzņēmums veiksmīgi strādā Igaunijā (mail.ee) un Lietuvā (Inbox.lt), savukārt maksas e-pasta serviss organizācijām Inbox.eu jau apkalpo klientus visā pasaulē. “Latvijā esam sasnieguši gandrīz maksimumu, tāpēc prioritāte būs ārvalstu tirgi,” norāda Griķis.
Produktu pilnveide
Lai palielinātu klientu lojalitāti, Inbox.lv 2025. gadā uzlabos savus esošos produktus un veicinās to atpazīstamību. Starp tiem, piemēram news.inbox.lv un files.inbox.lv, kurus jau aktīvi izmanto portāla lietotāji. Inbox.lv paspārnē darbojas arī sludinājumu platforma PP.lv, video satura platforma XTV.lv, arī diskusiju platforma amigos.lv. Īpašs stāsts ir par foto.inbox.lv, kas funkcionāli ir ērta, bet mūsdienīgam produktam neatbilstošā iepakojumā. Vēl ir arī produkti, kas prasa atjaunināšanu, tai skaita iepazīšanās platforma dating.inbox.lv un populārā spēļu platforma games.inbox.lv.
Maksas pakalpojumu attīstība
“Premium” pakalpojuma panākumi 2024. gadā parādīja lietotāju interesi par maksas iespējām. Tāpēc Inbox.lv turpinās attīstīt šo virzienu, piedāvājot vēl plašākas iespējas maksas klientiem.
“Bezmaksas lietotājiem nevajag satraukties – vairāk nekā divi miljoni lietotāju Latvijā un ārvalstīs ir mūsu pamats reklāmas tirgū, un bezmaksas pakalpojumi paliks pieejami tāpat kā līdz šim,” uzsver Griķis.
2025. gadā Inbox.lv mērķis ir ne tikai paplašināties un pilnveidoties, bet arī saglabāt uzticību saviem lietotājiem, piedāvājot drošus, kvalitatīvus un pieejamus pakalpojumus.