"Melnās piektdienas" akcijā "Inbox Premium" maksas produktus no 24.novembra līdz 30.novembrim varēs iegādāties ar 40% atlaidi, izmantojot kodu BF40. "Inbox Premium" piedāvā vairāk iespēju nekā bezmaksas abonementiem, tostarp jaudīgāku e-pastu pakalpojumu bez reklāmām un ierobežojumiem, palielinātu krātuvi e-pastiem, failiem, foto un video.
"Melnās piektdienas" akcijas piedāvājums ir izmantojams 1 gada un 3 gadu "Inbox Premium" abonementiem, kuri izvēlas 150GB, 300GB vai 1TB lielu krātuvi. Akcijas piedāvājumu nevarēs izmantot 1 mēneša abonementu iegādei.
"Inbox Premium" abonements ar 150 GB kopējo krātuvi uz vienu gadu maksā €13,99, uz trīs gadiem €29,99. Visiem lietotājiem ir iespēja bezmaksas vienu reizi izmantot 30 dienu izmēģinājuma periodu. Taču "Melnās piektdienas" akcijas laikā šos pašus produktus ar 150GB kopējo krātuvi interesenti varēs iegādāties uz gadu par €8.39 EUR un uz trīs gadiem par €17.99.
Savukārt tiem, kuriem nepieciešama ievērojami liela krātuve foto, video un citu apjomīgu failu glabāšanai, akcijas laikā par īpaši pievilcīgu cenu būs pieejams arī 1 TB (1000 GB) glabāšanas apjoms.
Inbox.lv Digitālā mārketinga projektu vadītāja Ieva Štrāle aicina "Inbox Premium" iegādāties ne tikai sev, bet tā būtu ļoti vērtīga dāvana draugiem, radiniekiem un darba kolēģiem.
"Inbox Premium" maksas produkti tiek piedāvāti kopš 2024.gada oktobra, piedāvājot jaudīgāku e-pastu pakalpojumu bez reklāmām un ierobežojumiem, ar palielinātu krātuvi e-pastiem, failiem, foto un video. 2025.gada oktobrī "Inbox Premium" lietotāju loks sasniedza 15000.
Inbox Premium abonementi savu krātuvi var izmantot e-pastam, gan arī atsevišķi lietojot pakalpojumus Inbox Files un Inbox Foto.
"Inbox Premium" lietotāji var dienā nosūtīt neierobežotu vēstuļu skaitu, salīdzinot ar līdz 300 vēstuļu limitu bezmaksas versijā. Vienā sūtījumā "Inbox Premium" lietotāji var pievienot līdz 250 saņēmējiem, nevis tikai 50. Būtiska Inbox Premium" priekšrocība ir izdzēsto e-pastu, failu, foto un video saglabāšana, kā arī biežāka rezerves kopiju veidošana un ilgāka to arhivēšana.
"Mums arvien nav stratēģiska plāna pārvirzīt visus bezmaksas lietotājus uz "Inbox Premium", jo Inbox.lv ļoti efektīvi turpina darboties kā līdz šim. Mūsu reklāmas ieņēmumi un reklāmas efektivitāte turpina augt, mēs noturam līderpozīcijas gan apmeklētāju skaitā, gan arī lietotāju uzturēšanās ilgumā Inbox.lv lapās, attīstot tādus produktus kā "Inbox News", "Inbox Files", "Inbox Foto", "Inbox Games" un sludinājumu portālu PP.lv. Kā rāda iekšējās aptaujas, līdzšinējo bezmaksas lietotāju vairākums ar pakalpojumu ir apmierināti. Taču vienmēr būs lietotāji ar paaugstinātām prasībām, kuriem tika radīts "Inbox Premium",” precizē Inbox.lv pārdošanas nodaļas vadītāja Kristīne Vaivode.